Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Petronius Arbiter

29. 5. 2009 12:30
NESOUHLAS

Vidíte všechno velmi moderně a digitálně. Buď to je, nebo to není. Jenže svět rozhodně takový není. Vše má mezistavy, mezi bílou a černou je nekonečně mnoho odstínů šedé. S lidmi jako Vy bych rád diskutoval, ale nedokáži to proto, že už neumím být tak vyhraněný a kategorický. Vaše rozdělení na "staré" a "mladé" bez rozdílu věku mi připomíná komunistické časy, které jsem na rozdíl od Vás zažil. Komunisté argumentovali přesně jako Vy. Buď jste náš a je to dobré, ve Vašem případě tedy tzv. "mladý" ve smyslu Vaší definice, nebo nejste náš, tedy pryč s Vámi. Máte jistě pocit, že jste svobodný člověk. Ve skutečnosti nejste. Jste v zajetí vlastních iluzí o černobílém světě, neschopností empatie a necitlivostí. I člověk, kterého popisujete jako starého, může být laskavý, stát na svém místě v rodině, společnosti, podniku nebo kdekoli jinde. Není bezcenný a není třeba jím opovrhovat. I člověk podle Vás "mladý" může být upjatý narcistní fracek plný nenávisti, závisti a bez jakékoli lidské ceny.

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

29. 5. 2009 12:46
Re: NESOUHLAS

Když jsem článek psal, přemýšlel jsem, jestli mám ke konci prdnout něco o dualismech, dualistickém (černobílém) myšlení. Ovšem připadalo mi to už moc alibistické. A taky - přestože není dobré přemýšlet dualisticky, někdy se hodí věci odlišit černobíle v zájmu pochopení problematiky. Navíc mám pocit, že už tím, že jsem (alibisticky) oddělil mládí a stáří jako duševní stav (a ne věk), jsem už jeden dualismus překonal. Každopádně s Vámi však souhlasím, dualismy (obecně) většinou nikam nevedou.

0 0
možnosti
LI

LEVICOVÁ INTELIGENCE

29. 5. 2009 12:28
Když jsem viděl tu

hrdinnou slečnui co se tam prala s velmi starou paní udělal jsem si o prostestujících svou vlastní představu!K volbám jsem jít nechtěl, ale pujdu a volim ČSSDR^

0 0
možnosti
NJ

Nedobík Josef

29. 5. 2009 12:25
Tak po druhý na to kašlu a nesouhlasím,

když mi to nějakej blb maže!;-O:-©(Y)Rv

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

29. 5. 2009 12:24
cenzorovi:

proč jste smazal(a) první příspěvek? Protože diskutér použil slovo "šoustnuvší" ve vztahu k vlastní osobě, tj. nikoho neurážel? Co je na tom tak hrozného? Soustřeďujete se na cenzuru vhodné mluvy, anebo na cenzuru nebezpečných hulvátů? Kde jsme? Tohle bych pochopil možná za královny Victorie v Anglii, ale v 21. století v Česku? No tak ... Rv

0 0
možnosti
S

SIDLSD

29. 5. 2009 12:17
SOUHLAS

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2221x
Kromě občasných lehce laděných článků bych rád s čtenáři prodiskutoval témata, která mě zajímají. Předem děkuji za přínosné podněty i za vtipné chvíle strávené při pročítání příspěvků "profesionálních" diskutérů.