Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

EasyR

29. 5. 2009 20:54
Karma

R^R^R^:-)

0 0
možnosti
MK

mamarena

29. 5. 2009 20:29
Díky autore!

Vaše rozdělení je přesné! Má matka (60) ještě donedávna byla zapčklá, protivná, chtěla sociální jistoty, říkala, že ji nezajímá budoucnost, že ona se chce mít dobře teď. No a nyní je v Austrálii. Našla si tam přítele. A teď  najednou vidí, jak nás vnímají v zahraničí, když svrhli vládu uprostřed předsednictví, jaký je nesmysl šrotovné, že je to mrhání peněz apod. Je šťastná a přeje to i ostatním. No a jeden z mých bratrů (40) volí komunisty. Mohl pracovat za dobré peníze u mého přítele, ale musel by se hodně starat a pracovat. Tak raději zůstal tam, kde jen plnil příkazy nadřízeného. Ale chtěl by to, co má můj přítel, ale nic nechce riskovat. Tak raději, ať ani ten můj nemá nic.

Je to tak. Je to jen pohled na svět to tzv."stáří".

Díky. R^

0 0
možnosti
H

hnupobijce

29. 5. 2009 23:00
Aneb

sonda do jenoducheho pojimani sveta skrz jednoduchou dusi ceskeho"pravicaka". To je pouze cast lidi jenz popisujete, zadna univrzalni pravda.Ja jsem pro progresivni dan ponevadz nejsem nenazrany a lidskou spolecnost vnimam jako vzajemne se potrebujici subjekty a ne jako nejakou ekonomckou soutez.

0 0
možnosti
BREA

Business Rule Engine Architect

29. 5. 2009 19:37
Plná zaměstnanost ...

jo jo a věčný mír a konec závisti a všichni se budeme mít rádi. To znám. To se jmenuje komunismus.

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

29. 5. 2009 19:38
Re: Plná zaměstnanost ...

to se jmenuje utopie, komusmus byl jednou z utopií.

0 0
možnosti
AK

Alka.24

29. 5. 2009 19:36
Díky

zařazena mezi mladé:), ač mám vnoučátka:-). Tedy večer padám únavou, ale téměř dvacet let se starám o sebe, od státu nic nechci a dovedu se o sebe postarat sama. Naši mladí taky "lenivý" nejsou  (recyklovat mi naučili, abych jim to životní prostředí šetřila). Nestěžuju si, nenadávám. Zato mladí nadávají, kdo že to tu bude jednou platit? Oni? A proč? Jejich děti? A proč? Volit budou, ale slibotechny tedy ne. A s tím rozdělením mládí a stáří souhlasím. Můj otec dělal do 68.let!! Dnes kroutí hlavou a skřípe zuby nad 13. důchodem.  Toho mezi mladé zařazuji také.

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

29. 5. 2009 19:39
Re: Díky

Paráda. Super příspěvek. Děkuju a přeju hodně štěstí!

0 0
možnosti
BREA

Business Rule Engine Architect

29. 5. 2009 19:34
Levice = solidarita???

Sorry, ale to je absolutní blábol. Levice = dejte mi vaše prachy, ale já nikomu nic. Příklady: Ať ti s rakovinou chcípnou, lespoň že já mám paralen zdarma. Že jsem bohatší než lidé v Africe či v Afghanistanu? No a co. Vojáci budou sedět doma. NEbudou se vyhazovat peníze z okna. Žádný rekonstrukční týmy apod. Levice = dejte mi vaše prachy. Tak to prostě je.

0 0
možnosti
ZS-CD

Zlý Soused - citlivá duše

29. 5. 2009 19:38
Re: Levice = solidarita???

Lidi v Africe a Afgánistánu nechť si naserou, je to banda středověce smýšlejících, které nejvíc pomůže, když si ve svém středověku zůstanou.

0 0
možnosti
M

motylek_02

29. 5. 2009 19:30
mate ode me karmu

za pekny clanek. jeden z mala "politickych" ktery je napsan s lehkosti a nadhledem. Nas deda kteremu bylo pres 80, dokud se mu chodilo dobre, tak pravidelne recykloval plasty - nosil je k mistnimu obchodu do sberneho kontejneru :-)

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

29. 5. 2009 19:32
Re: mate ode me karmu

Že pozdravuju dědu :-)

0 0
možnosti
VS

whocares

29. 5. 2009 19:03
Ale vždyť ti staří na tom zle nejsou

Ti, co se starali, tak mají zajištěné bydlení a vybavené domácnosti, ti kdo se o to včas nestarali, tak teď řvou jak protržení a myslí si, že jim to Proubek zajistí. Houby jim zajistí, kde by na to vzal ! Možná jim usype jeden 13. důchod, který jim zas příští rok sebere, páč na to opravdu nebude mít nikdo. Stačí se podívat do Maďarska, kde jim teď ty naslibované důchody musí snižovat. A inflace je také minimální, tak jaké zvyšování !! To ti mladí jdou na tom daleko hůř! Jdou do zadluženého vyžraného světa, kdy jim nikdo nic nezaručí, a vše si budou muset tvrdě zaplatit, nikdo jim nic nedá, nebude z čeho... Jsem sám v předdůchodovém věku a mám o ně starost.

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

29. 5. 2009 19:04
Re: Ale vždyť ti staří na tom zle nejsou

Máte mladou mysl. DĚKUJU!

0 0
možnosti
RM

civis

29. 5. 2009 18:58
Jen dotaz na autora

Jaké jsou "pravé" myšlenky sociální demokracie? Stačí tři a odkaz na zdroj.

Děkuji

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

29. 5. 2009 19:03
sociální demokracie pro 21. století:

Anthony Giddens: Třetí cesta. Nebo třeba New Labour, i když to už je trošku překonané ... každopádně Giddens určitě. A vyjmenovávat tu nic nebudu, to snad každý ví (nejdůležitější je asi sociální smír jako prevence extremismu, plná zaměstnanost, budování státního bydlení, které si mohou dovolit mladé rodiny apod.)

0 0
možnosti
RK

richu_ch

29. 5. 2009 18:56
Neco k respektu ke stari (tomu fyzickemu):

Respekt se nada vyzadovat nebo vymahat - to pusobi dokonce kontraproduktivne. Respekt si muze clovek jenom zaslouzit.

0 0
možnosti
AA

Azazel333

29. 5. 2009 18:55
Jsem mladý a volím ČSSD

A žádného generačního střetu jsem si nevšiml...

To, že chuligáni útočící na Paroubka byli většinou mladí je dáno jen a jen tím, že dospělí lidé takovéhle věci většinou nedělají. Až ty děcka dospějou, tak se za to budou ještě stydět.

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

29. 5. 2009 18:59
Re: Jsem mladý a volím ČSSD

Já jsem mladý a chtěl bych volit sociálně demokratickou stranu, která však v česku neexistuje (alespoň ne taková, která by se dostala do parlamentu). Chtěl bych volit sociálně demokratickou stranu, která ctí principy volné soutěže a která se zároveň stará o sociální smír ... ta banda populistů s Paroubkem v čele ... to je zoufalství. Proto volím Zelené s tím, že doufám, že utvoří po volbách většinovou koalici s KDU a ODS = menší zlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2221x
Kromě občasných lehce laděných článků bych rád s čtenáři prodiskutoval témata, která mě zajímají. Předem děkuji za přínosné podněty i za vtipné chvíle strávené při pročítání příspěvků "profesionálních" diskutérů.