Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

brlayz

29. 1. 2009 15:43
Hergot

Jsem úplně zapomněl, že mám jít k doktorovi :-)

0 0
možnosti
JB

burres

29. 1. 2009 15:40
pro cenzora!!!!!

no to snad nemyslite vazne!!! nepustit me na diskuzi, kdyz nejaky automat vypichne z meho prispevku jedno mirne neslusne slovo. byl to normalni korektni nazor, slusnejsi nez tretina prispevku v tyhle diskuzi29776589. pokud chcete docilit toho, aby se lide nechutne urazeli, ale slusnymi slovy, jste na dobre ceste. jsem z toho hodne zklamany. nazdar

0 0
možnosti
MH

hedlik

29. 1. 2009 16:14
Re: pro cenzora!!!!!

ale stejne prijdes zejtra zase , buzer4nt3... tak se z toho nep0s3r :-©

0 0
možnosti
PVM

Pán všech moří

29. 1. 2009 15:35
to mfdnes-bulvar

jiste taky rikam, ze si lide nejsou rovni. ale v urcitem pohledu to muze byt i naopak.

jinak

ne primo politolog. mam statnice z historie predniho vychodu, islamu a

blizkovychodni filosofie...:o))) ale i politologie, sociologie,

psychologie, pedagogika...ibyly mymi predmety...:o))

0 0
možnosti
PM

mfdnes-bulvar

29. 1. 2009 15:41
Re: to mfdnes-bulvar

ja su ekonom, takze mozna proto se zcela neshodnem na "terminologii" ;-D

ale zase ekonomie ma k psychologii celkem blizko, jednou, az budu mit vic casu, tak tu psychologii zacnu studovat. jinak dik za debatu na urovni, kez by takovych bylo vicR^

0 0
možnosti
JN

modern725

29. 1. 2009 15:31
Shrnutí ...

Celkem bych Váš příspěvek shrnul do jedné věty: Držte ústa a šoupejte nohama když píšu! Upřímně se mi nechce věřit, že jste tak namyšlený, avšak musím souhlasit, že některé příspěvky v kterékoliv diskuzi na kterém koliv jiném serveru (svět není jen o idnes.cz) je sem tam úroveň přispěvovatelů zoufalá. Pokud se ale nad tímto faktem nedokážete povznést, měl by jste uvažovat o změně kariéry. Ale třeba jsem Vás až tak úplně nepochopil.

0 0
možnosti
MB

brlayz

29. 1. 2009 17:28
Re: Shrnutí ...

Jako mě to žily netrhá. Prostě jsem chtěl jenom napsat článek, u kterého se lidi zasmějou. Celkem se podařilo, soudě podle karmy.

0 0
možnosti
MB

brlayz

29. 1. 2009 15:24
děkuji

Děkuji všem diskutérům za kritický feedback i za pochvaly. Nepopírám, že mi u v diskuzi občas ujedou nervy a že se občas pustím celkem hrubě do lidí, kteří se ke mně chovají hrubě (viz odkaz na diskuzi níže). Každopádně za článkem si stojím. Zároveň děkuji všem slušným diskutérům za věcné argumenty. Mimochodem, pokud mi bude chtít kdokoliv vyvracet glabální oteplování, rád se pohádám znovu:-) Píšu teď od GO nový článek. Pokud budete chtít, napište mi pak na něj odpověď ve formě blogu, kde mi předložíte věcná a KONSTRUKTIVNÍ fakta PROTI.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

29. 1. 2009 15:31
Re: děkuji

Vod tý doby,co se vynalezly prachy se neděkuje...;-);-D

0 0
možnosti
JM

djsano

29. 1. 2009 15:09
Úhel pohledu

Zkuste taky jiný úhel pohledu. Myslíte si, že v diskuzích se objevují nesouhlasné příspěvky jen od hloupých lidí, kteří nic neumí a jenom prudí. A nebo, není to spíš tak, že si autor nevidí na špičku nosu, píše blbosti a když ho na to někdo upozorní, tak nemá koule ani na to to přiznat a místo toho napíše tenhle blábol? Tak bejt Váma, tak si dám dvojíty kafe, protože takového blba s tak omezenými a jednostránými názory jsem ještě neviděl. Zkuste si po sobě někdy nekriticky přečíst své články a poznáte, že chyba je na Vaší straně.

0 0
možnosti
MB

brlayz

29. 1. 2009 15:10
Re: Úhel pohledu

ano, kaju se. Už budu hodný a nebudu provokovat.

0 0
možnosti
Q

qetinac

29. 1. 2009 15:07
Velmi výztižné,

karmaR^

0 0
možnosti
E

Erciyes

29. 1. 2009 15:06
no jo

No šak, milane, bloggeři na iDnes to je rovněž námět na horor či spíše na tragikomedii. :-) Úroven stejná, ne-li horší, než v případě diskutérů

0 0
možnosti
MB

brlayz

29. 1. 2009 15:09
Re: no jo

R^ a do nich, kurňa, hlavně ať néni nuda, né? Btw. zjišťuju, že strašně málo lidí chápe nadsázku.

0 0
možnosti
MB

marbo

29. 1. 2009 15:06
Jako správný diskutér

musím hned protestovat proti tvému článku!

jsou to bludy!

článek jsem sice nečetl, aspoň né celý. Přečetl jsem si jen prvních prár vět už se mi to nelíbí. Píšeš(doufám že není moc nezdvořilé že ti tykám) tam o "pravicových extrémistech" koho tím myslíš? skinheady?fašisty?nacisty? to je naprosto mylné označení! to nejsou žádní pravicový extrémisté! pravice totiž svůj extrém nemá! jsou pouze levicoví extrémisté a sice komouši. Anarchysti kterí se na ně často označují totiž taky s levicí nic společného nemají.

To by mě vážně zajímalo kdy se v tomhle udělá pořádek a začnou se tyhle věci nazývat svými pravými jmény!

0 0
možnosti
MB

brlayz

29. 1. 2009 15:08
Re: Jako správný diskutér

Můžu tvůj příspěvek použít v článku? Děkuji.

0 0
možnosti
K

Kocourek69

29. 1. 2009 14:53
Hlavní je nesouhlasit...

A začne jmenovat politiky levice, Čunka a toho hlavního, který tu nulovou toleranci vymyslel a do české politiky zavedl, tak toho nezmíní jenom proto že šéfuje ODS. Ty tak něco někomu vykládej o demokracii, o výplachu mozků ty vymatlanej modrobolševickej mozečku.

0 0
možnosti
MB

brlayz

29. 1. 2009 14:56
Re: Hlavní je nesouhlasit...

;-D;-D;-D Bude ti vadit, když tvůj příspěvek vložím do článku?

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2221x
Kromě občasných lehce laděných článků bych rád s čtenáři prodiskutoval témata, která mě zajímají. Předem děkuji za přínosné podněty i za vtipné chvíle strávené při pročítání příspěvků "profesionálních" diskutérů.