Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RF

Shaza

4. 3. 2009 12:00
no

Mílo, já jsem asi naprosto apoetická :o/

0 0
možnosti
MB

Milan Brlík

4. 3. 2009 12:11
Re: no

Kdyby byl každý člověk básník, tak jsme asi pořád v době kamenné :-) Navíc si nejsu jistý, jestli má tohle vůbec nějakou hodnotu. Napsal jsem to kdysi minulý rok a říkal jsem si, že to sem prdnu. Akorát jsem musel změnit 2008 na 2009, což nepochybně zcela posunulo význam díla do neuchopitelných rovin.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2221x
Kromě občasných lehce laděných článků bych rád s čtenáři prodiskutoval témata, která mě zajímají. Předem děkuji za přínosné podněty i za vtipné chvíle strávené při pročítání příspěvků "profesionálních" diskutérů.